ΕΦΗ ΚΥΡΙΑΚΟΥ


Με ζουμερές καμπύλες, που θα τις ζήλευε ακόμα και η Μις Βραζιλία, η ΕΦΗ ΚΥΡΙΑΚΟΥδιαθέτει έναν εκρηκτικό συνδυασμό χαρακτηριστικών στον οποίο δύσκολα προβάλλεις αντίσταση. Η 21χρονη μελαχρινή καλλονή από την Κρήτη είναι πολυπράγμων, όπως αποδεικνύουν οι σπουδές της στη δημοσιογραφία, στην υποκριτική, στη διοίκηση επιχειρήσεων και στο μάρκετινγκ, αλλά και αεικίνητη.

Aπο το ΜΑΧΙΜ Φεβρουαριου...................
...............Οι αθλητές είναι κελεπούρια στο σεξ; Τι να σου πω… Εγώ με έναν αθλητή έχω πάει, και ήταν η σχέση μου, τον αγαπούσα, οπότε δεν έχω κριτήριο. Όταν πάω με άλλους, θα σου πω.
Οι αθλήτριες; Καλός σωματότυπος, ευλυγισία, μεγάλες αντοχές, φαντάζομαι ότι αυτά βοηθάνε. Το σεξ, πάντως, έχει να κάνει με το τι σου βγάζει ο άλλος κάθε φορά. Στη συγκεκριμένη φάση της ζωής μου, για παράδειγμα,
 δεν με ενθουσιάζουν καθόλου οι αθλητές.
Περισσότερες λεσβίες πού έχεις συναντήσει: στο βόλεϊ ή στο μόντελινγκ; Στο μόντελινγκ. Παρ’ ότι υπάρχει η εντύπωση ότι στον αθλητισμό υπάρχουν αντρογυναίκες, τώρα συναντάω περισσότερες λεσβίες. Μια φορά μου την έπεσε κάποια και ούτε καν είχα πάρει χαμπάρι τι συνέβαινε. Μέχρι που φτάσαμε στο σημείο να μου λέει «Έλα να βγούμε, μωρό μου, να σε δω» και τέτοια. Ήταν και παντρεμένη με παιδιά.
Όταν είστε επαρχία και βγαίνετε κοπάδι, κάνετε παιχνίδι;Ε, ναι... Να πω όχι, ψέματα θα είναι. Ειδικά σε μπουζούκια και τέτοια συγκεντρώνουμε όλα τα βλέμματα. Στην επαρχία μπορείς να λειτουργείς πολύ ελεύθερα. Δεν σε ξέρει κανείς, δεν θα τους ξαναδείς, μπορείς να ξεσαλώσεις άνετα. Βγαίνεις που βγαίνεις μια φορά στο τόσο, δώσ’ του να καταλάβει. Κι όταν η ομάδα πατώνει, έχουμε μαλλιοτραβήγματα και τέτοια; Εγώ μια φορά είχα παίξει ξύλο. Μιλάμε για άγριο ξύλο! Ήμουνα καινούρια στην ομάδα, με έβαλαν λίμπερο στη θέση μιας άλλης κοπέλας και αυτή μου πετούσε συνέχεια την μπάλα πάνω μου από σερβίς. Επίτηδες και συνέχεια. Γύρισα μια φορά, της είπα να το κόψει, της το είπα και δεύτερη. Ε, την τρίτη της όρμησα και τη μάδησα. Μέχρι να μας χωρίσουν της έριξα πολύ ξύλο.

Την είχες εύκολα, δηλαδή… Ναι, χαλαρά. Θα μπορούσε απλώς να με πιάσει και να μου πει ότι την πείραξε. Αυτό που έκανε μου την έσπασε πολύ και δεν κώλωσα καθόλου. Στο παρκέ έχω καταστρέψει τα γόνατά μου, έχω ανοίξει πολλές φορές το σαγόνι μου, έχω βγάλει όλα μου τα δάχτυλα, δεν καταλαβαίνω τίποτα από πόνο. Τώρα που σου μιλάω είμαι με σπασμένο δάχτυλο στο πόδι.

Οι μποτούλες μποτούλες όμως… Ναι, για να το κρατάνε σταθερό.

Τι άλλο καλό θα δούμε στην κρεβατοκάμαρά σου; Νομίζω ότι το μάτι σου θα έπεφτε με τη μία στις χειροπέδες που έχω πάνω απ’ το κρεβάτι μου.

Τις χρησιμοποιείς ή είναι για το εφέ; Πώς, κανονικά…

Σ’ τις φοράνε ή τις φοράς εσύ στους άλλους; Συνήθως μου τις φοράνε. Το προτιμώ. Περίεργες φωτογραφίες θα βρούμε; Ναι, κάποιες στον υπολογιστή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...